Chcesz pracować w Straży Miejskiej i służyć mieszkańcom Częstochowy? Dokumenty można składać do 21 maja 2018 roku.
Straż Miejska w Częstochowie prowadzi nabór osób, które chciałby pomagać mieszkańcom miasta i pracować jako strażnik miejski. Praca w Straży Miejskiej codziennie przynosi nowe wyzwania. Realizacja zgłoszeń mieszkańców miasta, podejmowanie własnych interwencji związanych z ochroną spokoju i porządku publicznego, dbanie o ochronę środowiska, pomoc osobom bezdomnym i innym – to codzienne interwencje strażników miejskich.
Aby zostać strażnikiem miejskim trzeba spełnić wymagania niezbędne określone w ustawie o strażach miejskich i gminnych. Kandydat musi: mieć obywatelstwo polskie, skończone 21 lat, korzystać z pełni praw publicznych, posiadać co najmniej wykształcenie średnie, mieć nienaganną opinię, wykazać sprawność pod względem fizycznym i psychicznym, nie może być karany przez Sąd, musi mieć uregulowany stosunek do służby wojskowej.
Podczas naboru kandydaci zdają m.in. test sprawnościowy, który składa się z biegu na 60 metrów, pchnięcia kulą 4 kilogramową oraz biegiem na 400 metrów oraz test humanistyczny i psychologiczny.
Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Straży Miejskiej w Częstochowie
http://www.strazmiejska.bip.czestochowa.pl/
w załączonym pliku
http://www.strazmiejska.bip.czestochowa.pl/upload/20180425172318sbcysj72o8j0.pdf
Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Straży Miejskiej przy ul. Krakowskiej 80 blok 3 do dnia 21.05.2018 roku do godz. 15:30.